photo

photo

Wednesday, December 8, 2010

从前,有个少年,长着一双隐形的翅膀····他一直不知道他有双翅膀,直到有一天····他约一位端庄优雅的淑女去海边的悬崖边散步。淑女说很想下到海滩边上去看看,可是这时候太阳正要下山,少年于是说:“不如在山上看落日吧,一定很好看。”淑女不同意,竟然发怒了···她说:“你从来没有真正关心过我,也不知道我真正想要什么,你只知道按你的计划做事,我只是你摆在身边的摆设而已·····”说完淑女就生气地要走。少年没有办法,只能说:“好吧···我看看怎么下去。”于是手脚并用往悬崖下爬。太阳的光已经很微弱了,他也十分害怕,他小心寻找着可以抓的地方。这时候,他手里抓住的一个凹陷处——实际上并不是——飞出来一只海鸥,少年一惊,受松开了,他掉了下去····他整个人都吓得僵直了,心似乎要跳出来了,他心里大喊:我不想死我不想死!忽然,他觉得自己慢悠悠得像云朵般浮起来了,他自己也惊呆了,也很庆幸自己死里逃生。
to be continued`````
once upon a time, there was a young handsome boy,who grown a pair of invisible wings`````he never noticed that until one day, he was dating an elegant girl beside a cliff that aside the ocean.The girl said she wanted to go down to the beach. The boy said:" we'd be better not going down there, it's too dangerous, how about we enjoy the sunset here?" the elegant girl disagreed and got mad````she said:" you have never really cared about what i really like, you know nothing about me. you only know to process as the schedule,I am just part of it````" and she was leaving. so the boy could only say: ok, Ill goo find a way down then."

No comments:

Post a Comment